HowTo: Sign-up free mail



မင်္ဂလာအပေါင်းနဲ့ပြည့်စုံမူကြပါစေ၊ gtalk\gmail ကိုကို မမ တို့တွေအတွက် နောက်တစ်ခုကြေညာလိုက်ပါ တယ်။ ဘာလဲဆိုရင်တော့ Free Mail ဆိုတဲ့ဆိုက်တစ်ခုပါပဲ၊ Yahoo မေးနဲ့ပုံစံဆင်တဲ့အီးမေးဆိုက်လေးပါ။ ကျွန်တော် အဲဒီကဘာကြိုက်လဲဆိုရင် @ အနောက်မှာတဲ့ဝက်ဆိုက်နာမည်အမျိုးဆုံရွေးချယ်နိုင်ပါတယ်။

ဥပမာ- @email.com,@mail.com,@usa.com,@muslim.com စသည်အားဖြင့်ပေါ့..။ ဂျီမေးမှာဆိုရင်တော့ ကျွန်တော်တို့ @gmail.com တစ်မျိုးပဲသုံးလို့ရပါတယ်..အဲဒီဆိုက်မှာ အကောင့်သွားဖွင့်ရင်တော့ သင်တို့ ကြိုက်တဲ့နာမည်မျိုးပေါင်းစုံ ရွေးချယ်နိုင်ပါကြောင်း။ သူငယ်ချင်းတို့ ကျုပ်ကိုမရုံရင် လောလောဆယ် ကျွန်တော်ဖွင့်ထားတဲ့ အီးမေးလိပ်စာသို့ စာရေးနိုင်ပါပြီး...ကျွန်တော် Reply ပြန်လုပ်ပေးပါမယ်။ကျွန် တော့်လိပ်စာကတော့ group96@mail.com ပါ။ အစ်ကို\ညီ\မောင်နှမ တွေလည်းစိတ်ဝင်စားရင်အောက် ကလင့်ခ်မှာသွားပြီး Sign-up လုပ်နိုင်ကြောင်း...လေးစားစွာဖြင့် "ကိုကြီးလေး"


>Sign-up လုပ်ရန်<

<Screen Shot ကြည့်ရန်>

No comments:

Post a Comment

Any suggestion or feedback?